MUOTIUUTINEN: H&M LANSEERAA UUDEN BRÄNDIN

Ajattomien käyttövaatteiden brändirintamalle saapuu täydennystä.

Business of Fashion paljasti tänään yksinoikeudella H&M:n uusimman aluevaltauksen: vaatejätti lanseeraa syksyllä uuden muotibrändin, Arketin, joka keskittyy minimalistisiin ja aikaa kestäviin käyttövaatteisiin. Valikoima kattaa naisten, miesten ja lasten muodin lisäksi sisustustuotteita. 

Arket on konseptina luotu selkeästi vastaamaan modernin kuluttajan tarpeita ja tämän päivän muotikysyntää. Arket tulee toimimaan omana kattobrändinä, mutta myymään tuotteita myös muilta merkeiltä. Myymälöiden yhteyteen kaavaillaan New Nordic -henkisiä kahviloita, joilla mahdollistetaan terveellisen purtavan nauttiminen shoppailun ohessa. 

Arket tulee olemaan osa H&M Groupin kasvutarinaa, johon kuuluvat emomerkin lisäksi &Other Stories, COS, Weekday, Monki ja Cheap Monday. H&M konserni on väläyttänyt mahdollisuutta jopa kahden uuden brändin lanseeraukseen vuoden 2017 aikana.

Arket avaa ensimmäisen myymälänsä Lontoon Regent Streetille kesän lopulla. Liiketilojen kerrotaan saavan jatkoa ainakin Brysselissä, Kööpenhaminassa ja Munchenissa. Brändi keskittyy toistaiseksi Euroopan markkinoihin: verkkokauppa toimii 18 maassa, joista ounastelemme Suomen olevan yksi. Jäämme odottamaan aiheesta lisätiedotusta.

 

Photo and source / Business of Fashion

Kommentit (0)

PINNALLA: SILMÄNYMPÄRYSIHO
Kaksi täsmätuotetta turvotukseen ja tummuuteen. 
LUE LISÄÄ
FASHION IN HELSINKI 2018 – VIIKON TAPAHTUMAKOONTI
Suomalaisen muodin ja designin tapahtumakokonaisuus käynnistyi tänään keskiviikkona. 
LUE LISÄÄ
MUOTITOIMITTAJAN MOOD BOARD: TOUKOKUU 2018
Kurkista Flouncen tekijöiden inspiraatiovarastoihin artikkeleiden takana.
LUE LISÄÄ
TRENDING: FARM TO FACE -KOSMETIIKKA
Luomulaatua pienissä erissä. 
LUE LISÄÄ