JIL SANDER Time Passing AW18 Jil Sander uskoo paridynamiikan voimaan. Lucie ja Luke Meierin luotsaama brändi palkkasi ohjaaja-kuvaaja-pariskunta Wim ja Donata Wendersin syksyn videokampanjansa tuottajiksi. Time Passing nimellä kulkeva filmi on jatkoa viime kevään narratiiviselle Paused By -mainospätkälle. Itse mallisto saa upean kontekstin noustessaan esiin minielokuvan puvustuksessa. Katso syksyn filmi täältä.
TOTEME The City New Yorkin muotiviikon aikaan lanseerattu TotêmenThe City vie brändin takaisin kaupunkiin, josta kaikki alkoi. Mainoskampanja kiteyttää Totêmen kyvyn ylellistää keskihintainen arkivaatetus huippumuodin tasolle. Upean valon kuviin vangitsi Sebastian Sabal-Bruce, mallina nähdään Vivien Solari. Katso alkuperäinen mainosfilmi täältä.
JACQUEMUS Le Souk AW18 Tyylimuusamme, tanskalaismalli Frederikke Sofie tähdittää Jacquemuksen tämänsyksyistä Le Souk -kampanjaa. Mallisto oli upea jo runwaylla, Marokossa se saa vielä kaipaamansa kontekstin. Kuvauksesta vastasi tuttuun tapaan David Luraschi.
MANGO Committed Collection 2018 Ekologisemman muodin periaatteisiin nojaava MangonCommittedCollection sai runsaasti näkyvyyttä sen tullessa ulos pian ilmastoraportin julkaisun jälkeen. Vaikka tuotannon suunta on oikea, täytyy muistaa, että pikamuotiketjujen erikoismallistot ovat ensisijaisesti imagonkiillotustemppuja, joilla ei vielä kompensoida päämallistojen ekologisuusongelmia. Tämänvuotinen Committed Collection on kuitenkin visuaalisesti todella onnistunut niin kampanjan kuin itse malliston osalta. Kuvauksesta ja stailauksesta vastasivat Unconditional -lehden voimanaiset Alexandra Nataf ja Ilona Hamer, mallina toimii The Row'n vakiokasvo Saskia de Brauw. Kampanjan oheen tuotetun videon löydät täältä.
CALVIN KLEIN 205W39NYC AW18 Calvin Kleinin syyskampanja vie Utahin maisemiin. Kuvauksesta vastannut Willy Vanderperre visualisoi kiinnostavalla tavalla yhteen modernisoidun avaruusteeman ja paikoin futuristisen vaatemuodin. Vastakkainasettelu todellisuuden ja kuvitellun välillä erottuu edukseen tämän syksyn muotikampanjoista, joissa erityisesti huippumuotitalot ovat noudattaneet varsin yllätyksetöntä linjaa.
Kommentit (0)
Kommentti lähetetty!
Ida Rantala Head of Fashion Content, co-owner@ida_rantala